maandag 18 juni 2012

Wat heeft dit onderzoek me bijgebracht al leerkracht?

Wat ik belangrijk vindt om mee te nemen naar de klaspraktijk is dat de meeste ouders niet bewust kiezen voor Katholiek onderwijs.

En dat elke ouder andere verwachtingen heeft van de Godsdienslessen. Persoonlijk vindt ik dat men ook hier rekening mee moet houden in de klaspraktijk zonder de visie van het Katholieke net in een hoekje te duwen.

Mijn collega's gaan de Godsdienstlessen allemaal anders aanpakken en ervaren, zij kunnen helpen mijn visie en handelen te verbreden. Goed dat er zoveel verscheidenheid is, dit kan ook de kinderen  goed doen!

De directie heel op staat voor nieuwe suggesties, dat ze aanpassingen willen doen per doelgroep, dat het vernieuwend mag zijn met klassieke toetsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten